یا غذای ایرانی و یا هیچ

 

زمان مطالعه: 1 دقیقه

 

همان طور که می دانید در آستانه شروع مسابقات جام جهانی فوتبال قطر هستیم. تورنومنتی بین المللی که تقریبا همه دنیا را تحت شعاع خودش قرار می دهد. اما فقط این مسابقات نیست که باعث جذابیت آن می باشد. بلکه حتی بعضا حواشی آن بسیار جذاب تر خواهد بود.

بازهم دوروبر تیم ملی کشورمان یکی از این حواشی جالب رخ داده است. و آن همراه کردن یک  آشپز ایرانی با کاروان تیم ایران به جام جهانی قطر می باشد.

این امر به درخواست کارلوس کی روش صورت گرفته است. زیرا او معتقد است تغذیه هر بازیکنی باید بر اساس ذائقه و سلیقه اش صورت گیرد. زیرا وعده های غذایی یکی از اصول مهم در عملکرد خوب ورزشکار خواهد بود. و باید به دلخواه بازیکن اما با دقت در کیفیت، پخته و سرو گردد.

از آنجایی که ما ایرانی ها با غذاهای اصیل و خوشمزه ایرانی بزرگ شده ایم. در نهایت چیزی جز این غذا ما را راضی نخواهد کرد.

البته باید دید که فیفا این اجازه را صادر خواهد کرد و یا خیر. هر چند که در صورت منفی بودن جواب، به دلیل نزدیک بودن فرهنگ دو کشور و همینطور وجود ایرانی ها در قطر، چندان مشکل پیجیده ای رخ نخواهد داد.

شما چطور.؟ شما هم عاشق غذای ایرانی هستید.؟ و حتی در مسافرت های خارجی تمام شهر را زیر پا میگذارید. تا غذای معروف ایرانی را پیدا کنید.؟

اما اگر در تهران به دنبال یک رستوران با سابقه میگردید. ما اینجا هستیم در قلب تهران (چهار راه ولیعصر).

در رستوران حاج محسن با انواع غذای ایرانی از کباب ها گرفته. تا انواع خورشت و حتی ماهی با همان طعم دلپذیر که سراغ دارید و کیفیتی درجه یک در خدمت شما بزرگواران هستیم.

 

برای اطلاع از منو و سفارش به بخش سفارش آنلاین در وبسایت رستوران حاج محسن رفته و یا با شماره تلفن 62731 تماس حاصل فرمایید.